ما که هستیم

نشانی وب‌سایت ما: https://atareum.ir

حفظ حریم خصوصی افراد بازدیدکننده سایت گروه مالی آتاریوم و همچنین صاحبین حساب کاربری برای استفاده از خدمات مجموعه ما از اولویتهای مهم و غیرقابل انکار گروه مالی آتاریوم و تیم مدیریت سامانه اینترنتی مجموعه ما می‌باشد.

هدف از حفظ حریم شخصی شما عزیزان و همراهان ایجاد حس امنیت و کارآمدی سیستم می‌باشد، چرا که گروه مالی آتاریوم در راستای اهداف رشد و توسعه مالی و سرمایه گذاری افراد فعالیت کرده و طبعاً این حوزه خطیر همیشه نیازمنده حسن اعتماد و اطمینان طرفین را برای همکاری طولانی مدت و سودده می‌طلبیده است.

لذا در این راستای حفظ حریم شخصی ابتدا بر اساس موارد ذیل به شما متذکر می‌شویم که گروه مالی آتاریوم چه اطلاعات از شما را درخواست می‌کند.

آتاریوم چه اطلاعاتی از شما می‌خواهد؟

۱- اطلاعات شناسایی هویت فردی شما

۲- اطلاعات شناسایی مکانی زندگی شما

۳- اطلاعات شناختی شخصیتی مالی و سرمایه‌گذاری شما

حال توضیح می‌دهیم که این اطلاعات را چرا از شما دریافت می‌کنیم:

فعالیتهای مالی علی الخصوص در حوزه سرمایه گذاری، مشاوره و ترید نیازمند داشتن اطلاعات جامعی از شخص طرف قرارداد را دارد، چرا که احتمال دزدی، سوء استفاده یا بهره برداری اشتباه از نتایج در اختیار گذاشته شده به راحتی وجود دارد و به همین خاطر در ذیل به توضیح موارد چرایی دریافت اطلاعات ذکر شده در بالا خواهیم پرداخت.

چرا اطلاعات را از شما می‌خواهیم؟

۱- شناسایی فرد مورد قرارداد جهت ارائه خدمات پشتیبانی و فروش محصولات درخواستی

۲- شناسایی فرد مورد قرارداد برای کنترل و مدیریت ارتباطات با گروه مالی آتاریوم

۳- جلوگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز، هک و یا مهندسی اجتماعی اطلاعات برای دست یابی به حساب کاربری

۴- استفاده از اطلاعات شما به جهت توسعه و رشد خدمات و محصولات آینده گروه مالی آتاریوم مطابق با نیاز شما

۵- مدیریت شبکه افراد تحت پوشش زیرمجموعه شما جهت حسابرسی

۶- ارائه خدمات متناسب و ساخت یافته برابر نیاز و توانمندی شما

۷- کنترل استفاده صحیح و بهینه از خدمات و محصولات خریداری شده از گروه مالی آتاریوم

در ادامه برای شما توضیح می‌دهیم که این اطلاعات در اختیار چه کسانی قرار خواهد گرفت.

اطلاعات گرفته شده در اختیار چه کسانی خواهد بود؟

۱- به هیچ وجه و به هیچ وجه اطلاعات شما در اختیار هیچ شخص یا مجموعه دیگری قرار نخواهد گرفت.

۲- فقط و فقط و فقط درصورت داشتن حکم معتبر با ادله قابل قبول منطبق بر قوانین بین المللی از طرف مراجع ذیصلاح قانونی که به تایید دایره حقوقی گروه مالی اتاریوم رسیده باشد، اطلاعات به صورت محدود در اختیار آن مرجع قانونی قرار داده خواهد شد.

۳- فقط و فقط و فقط اگر گروه مالی آتاریوم برای رشد و توسعه خدمات و محصولاتش، جهت رفاه حال بیشتر شما همراهان عزیز و همیشگی نیاز به ارائه اطلاعات به شرکت حقوقی یا فرد حقیقی ثالثی داشت باشد، می تواند به صورت محدود با ارائه توضیحات کافی و اطلاع رسانی در سامانه گروه مالی آتاریوم اطلاعات را در اختیار آن غیر مشخص ثالث، تحت بازرسی دایره حقوقی گروه مالی آتاریوم قرار دهد.

در انتها مصادیق کنترل و حفظ حریم شخصی شما و اطلاعات شما را به شرح ذیل توضیح می‌دهیم که گروه مالی آتاریوم و دایره سامانه اینترنتی آن در تلاش برای کنترل، حفظ و مدیریت آن خواهند کرد.

حریم خصوصی شما چگونه محافظت می‌شود؟

۱- دسترسی غیرمجاز یا ربودن اطلاعات و داده‌های رایانه‌ای نظیر هک اکانت

۲- شنود یا در دسترس قرار گرفتن غیرمجاز محتوای شنیداری یا نوشتاری در حال انتقال در سیستم‌های رایانه‌ای نظیر چت‌های پشتیبانی

۳- در دسترس قرار گرفتن اطلاعات مهم یا در حال انتقال در سیستم‌های رایانه‌ای یا حامل‌های داده برای اشخاص فاقد صلاحیت

۴- نقص تدابیر امنیتی سیستم‌های رایانه‌ای به منظور ایجاد رخنه به داده‌های در حال انتقال یا پردازش شده یا نگهداری شده در حامل‌های داده

۵- حذف، مختل نمودن یا تخریب یا غیرقابل استفاده کردن اطلاعات توسط شخص ثالث

۶- از کارانداختن یا مختل نمودن سایت به جهت عدم دسترسی به اطلاعات و خدمات

۷- ممانعت از دسترسی مجاز افراد تعیین شده به اطلاعات تعیین شده و اختلال در سیستم بروکراسی و مدیریتی سامانه

اما در حال حاضر حقوق شما بر اطلاعات ثبت شده در سامانه گروه مالی آتاریوم نیز به شرح ذیل قابل تعریف و دسترسی می‌باشد.

حقوق شما برای استفاده از اطلاعات ثبت شده چیست؟

۱- شما هر زمان که خواسته باشید می‌توانید به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشید، مگر در موارد منع قانونی که به تایید دایره حقوقی گروه مالی آتاریوم رسیده باشد.

۲- شما هر زمان که خواسته باشید می‌توانید اطلاعات تایید شده خود را متناسب با قرارداد طرفین بازبینی و تغییر دهید، که در این صورت باید درخواست کتبی شما به دایره اطلاعات و امنیت سامانه گروه مالی اتاریوم ارسال گردیده و تمامی مدارک مورد نیاز دال بر تغییر نیز به پیوست ارسال گردد تا تغییر نهایتاً طی هفت روز کاری به تایید دایره حقوقی گروه مالی آتاریوم رسیده و در سیستم به تایید و ثبت نهایی برسد.

۳- شما هر زمان که خواسته باشید می‌توانید حساب کاربری خود را حذف نموده و اطلاعات آن را از بین ببرید، مگر آنکه منع قانونی که به تایید دایره حقوقی گروه مالی آتاریوم رسیده باشد برای درخواست شما وجود داشته باشد که در اینصورت تا زمان رفع آن امکان حذف وجود نخواهد داشت. لازم به توضیح است که بعد از درخواست حذف حساب کاربری توسط شما و به اتمام رسیدن مراحل انجام آن، اطلاعات شما برای بازه زمانی یکسال بعد از آن نیز در اختیار دایره حقوقی گروه مالی آتاریوم باقی و بایگانی خواهد بود تا در صورت بروز مشکل قابل دسترس و ایفاد و استیناف باشد و پس از گذشت زمان قانونی کلیه اطلاعات از سیستم‌ها حقوقی و مالی گروه مالی آتاریوم برای همیشه حذف خواهد شد.

همچنین قوانین استفاده از کوکی سامانه گروه مالی آتاریوم برای حفظ اطلاعات و حریم شخصی شما به شرح ذیل می‌باشد.

حفظ حریم خصوصی و استفاده از کوکی‌ها

ما از کوکی ها برای کمک به ما در ایمن سازی فعالیت های تجاری شما و افزایش عملکرد وب سایت خود استفاده می‌کنیم. (کوکی‌ها فایل‌های متنی کوچکی هستند که از سرور وب به رایانه شما ارسال می‌شوند.) کوکی‌های استفاده شده توسط ما حاوی اطلاعات شخصی و یا اطلاعات حساب یا رمز عبور نیستند. آنها فقط به سایت اجازه می‌دهند تشخیص دهد که درخواست صفحه از طرف شخصی است که قبلاً وارد شده است یا نه. ممکن است اطلاعات استفاده از وب سایت در مورد بازدیدکنندگان آن را با شرکت‌های تبلیغاتی معتبر به اشتراک بگذاریم تا تبلیغات بنر اینترنتی خود را در این سایت و سایر سایت‌ها هدف قرار دهند. برای این منظور، تگ‌های پیکسل (که گیف‌های شفاف یا وب بیکن نیز نامیده می‌شوند) ممکن است برای یادداشت صفحاتی که بازدید کرده‌اید نیز استفاده شود. اطلاعات جمع آوری شده توسط شرکت تبلیغاتی از طریق استفاده از این تگ‌های پیکسلی قابل شناسایی نیست. برای مدیریت و بهبود وب‌سایت، ممکن است از شخص ثالثی برای ردیابی و تجزیه و تحلیل استفاده و اطلاعات آماری، از جمله درخواست‌های صفحه، درخواست‌های فرم و مسیرهای کلیک را استفاده کنیم که کاملا بطور ناشناس خواهند بود. شخص ثالث ممکن است از کوکی‌ها برای ردیابی رفتار استفاده کند و ممکن است کوکی‌ها را از طرف ما نیز تنظیم کند. این کوکی‌ها به هیچ وجه حاوی اطلاعات قابل شناسایی شخصی نیستند.

اطلاعات سازمانی و حقوقی جمع‌آوری شده چگونه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

حریم خصوصی اطلاعات سازمانی و حقوقی

۱- بعضی اوقات لازم است اطلاعات سازمانی شما مثل کد اقتصادی یا مالیاتی شما در سیستم‌های ما به ثبت برسد، در این صورت این اطلاعات محرمانه می‌باشد.

۲- ما حق استفاده از این اطلاعات را در هیچ جای دیگر نداریم جز در همان مورد قانونی درخواست شده که به تایید دایره حقوقی گروه مالی آتاریوم رسیده است.

۳- مطمئنا اطلاعات سازمانی یا مالیاتی و یا مشابه آنها که از شما در مراحل ارائه خدمات و محصولات گروه مالی آتاریوم دریافت شده است صرفا در راستای بهینه‌تر شدن خدمات دریافتی شما و بهبود عملکرد خدمات و محصولات دریافتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

استفاده از اطلاعات شما در راستای تبلیغات و محصولات و خدمات جدید نیز به شرح ذیل خواهد بود.

حریم خصوصی اطلاعات شما و تبلیغات

۱- اطلاعات شما ممکن است برای بررسی خدمات یا محصولات مورد نیاز فعلی یا آتی مورد استفاده گروه مالی آتاریوم قرار گیرد.

۲- در صورت استفاده از اطلاعات شما مطمئناً خدمات و محصولات منطبق بر نیاز شما را به صورت معین و مشخص به خدمت شما ارائه خواهیم کرد.

۳- از اطلاعات شخصی شما به هیچ وجه برای شرکت تبلیغاتی ثالث استفاده نخواهد شد.

۴- علایق و سلایق و نیازهای مورد بررسی شده شما که توسط اطلاعات موجود در سیستم‌های گروه مالی آتاریوم بدست آمده است در راستای تولید و توسعه و رشد خدمات و محصولات کاربردی آتی مورد استفاده فقط و فقط گروه مالی آتاریوم خواهد گرفت.

در انتها گروه مالی آتاریوم این حق را بر خود می‌داند که در هر زمان و موقعیت لازم تمام یا بخشی از مفاد این سیاست‌نامه حفظ حریم شخصی را تغییر یا تعویض یا حذف نموده و صرفا به جهت اطلاع از حذفیات یا تغییرات حاصله مفاد جدید را می‌تواند به اطلاع مشتریانش برساند. لازم به توضیح است که اطلاع رسانی تغییر این سیاست‌ها به صورت فردی می‌تواند نباشد و صرفا با نشر مفاد جدید در همین صفحه به منزله اطلاع همه کاربران سامانه و خدمات و محصولات گروه مالی آتاریوم تلقی خواهد شد.

لطفا از بخش قوانین و مقررات سایت نیز دیدن فرمایید و در صورت نبودن سوال یا مشکل احتمالی شما در بخش سوالات متداول، قبل از هر اقدامی با ما در ارتباط باشید.